معرفی قیمت و ویژگی های فورد موستانگ اکوبوست مدل ۲۰۱۹ +جزئیات کامل و عکس

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد معرفی قیمت و ویژگی های فورد موستانگ اکوبوست مدل ۲۰۱۹ +جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

فورد موستانگ اکوبوست ۲۰۱۹ از اوایل امسال در بازار ارائه می شود. این مدل در کنار نسخه ۸ سیلندر GT معرفی می گردد. در این زمینه جزئیات بیشتری از مدل های اکوبوست موستانگ منتشر شده است. مدل پایه آن با قیمت ۳۴ هزار و ۹۹۳ دلار به فروش می رسد. این مدل به دلیل افزایش امکانات استاندارد، افزایش قیمت داشته و در آن چراغ های عقب LED، پشت آمپرهای دیجیتال با صفحه ۱۲.۴ اینچی، چراغ های روشنایی در روز، رینگ های ۱۹ اینچی آلیاژی و … به کار رفته است. معرفی قیمت و ویژگی های فورد موستانگ اکوبوست

متریال با کیفیت در آن به کار رفته و به سامانه هایی چون کروز کنترل هوشمند، ترمز خودکار اضطراری، سیستم کمکی بین خطوط، چراغ های هوشمند، رادار بین خطوط و … مجهز شده است.

معرفی قیمت و ویژگی های فورد موستانگ اکوبوست

فورد موستانگ اکوبوست مدل ۲۰۱۹ از نظر امکانات رفاهی به مدل های ۸ سیلندر شباهت دارد. این خودرو در بخش فنی دارای ۴ سیلندر توربوشارژ مانند فورد فوکوس RS است و قدرت تولیدی آن برابر با ۳۰۰ اسب بخار و گشتاوری معادل ۴۴۱ نیوتن متر می باشد. معرفی قیمت و ویژگی های فورد موستانگ اکوبوست

انتقال نیرو در آن به چرخ های عقب با یک جعبه دنده ۶ سرعته انجام می گیرد. نوع ۱۰ سرعته آن نیز با پدال های تعویض دنده پشت فرمان قابل سفارش است.

The post معرفی قیمت و ویژگی های فورد موستانگ اکوبوست مدل ۲۰۱۹ appeared first on آرگا.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.