آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل با لبه های مسطح صحبت کنمی.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیردو با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.آیپد پرو ۲۰۱۸ با ظاهری جدید در سه شنبه همزمان با ۸ آبان رونمایی می شود. در این رونمایی قرار است مانند آیفون ۵ از لبه های مسطح به جای لبه های گرد در آیپد پرو ۲۰۱۸ استفاده شود.اپل در جریان پیش رو قرار است از دو مدل جدید آیپد پرو با اندازه ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی استفاده کند. سنسور تاچ آیدی و مسطح شدن حاشیه های کناری صفحه نمایش از دیگر مشخصات تبلت اپل می باشد.

آیپد پرو 2018 اپل با لبه های مسطح

به تازگی گزارشی از سوی بلومبرگ منتشر شده که اطلاعات جدیدی را در رابطه با نسل جدید آیپد پرو در اختیار رسانه ها قرار می دهد. این گزارش برخی از شایعات گذشته مانند حضور قابلیت امنیتی فیس آیدی، نمایشگر بدون حاشیه و پورت USB-C را در این دستگاه تایید می کند (نسل جدید آیپد پرو دارای پورت USB Type-C است). بر اساس این گزارش، اپل در نسل جدید آیپد پرو همچنان از پنل LCD به جای OLED بهره می برد.

نگاهی گذرا به تاریخچه اپل داشته باشیم:

– سال ۲۰۱۰: نسل نخستِ آیپد با طراحی برآمده در قسمت پشتی دستگاه معرفی شد.
– سال ۲۰۱۱: یک‌ سال پس از معرفی نسل اول تبلت اپل، آیپد ۲ با کاهش ۳۲ درصدی در ضخامت بدنه، رونمایی شد.
– سال ۲۰۱۲: آیپد ۳ برای نخستین‌بار از فناوری رتینا در صفحه‌نمایش خود بهره برد؛ اگرچه در این نسل شاهد افزایش اندکی در ضخامت دستگاه بودیم؛ اما طراحی کلی آیپد ۳ نسبت به نسل پیشین خود تفاوت چندانی نکرده بود.
– سال ۲۰۱۳: آیپد ایر، نخستین بازطراحی آیپد پس از معرفی آیپد ۲ بود که حاشیه‌‌های باریکتر، نازک‌تر و لبه‌های گرد را برای قرارگیری راحت‌تر دستگاه در دست ارائه می‌کرد.
– سال ۲۰۱۴: آیپد پرو ۲، ادامه‌دهنده‌ی راه سری محصولات ایر بود. در این نسل، اپل توجه خود را به کاهش وزن و ضخامت دستگاه معطوف کرده بود؛ همچنین دکمه‌ی هوم در آیپد برای نخستین‌بار میزبانِ سنسور اثرانگشت تاچ آیدی بود.
– سال ۲۰۱۵: اپل با معرفی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی، بزرگ‌ترین دستگاه iOS تاریخ خود را با پشتیبانی از قلم اپل (Apple Pencil) روانه‌ی بازارها کرد. آیپد پرو جدید اهالی کوپرتینو از نظر طراحی، نمونه‌ای بزرگ‌تر شده‌ از آیپد ایر ۲ محسوب می‌شد.
– سال ۲۰۱۶: آیپد پرو ۹.۷ اینچی برای آن‌دسته از افرادی که اندازه‌ی سابق آیپد‌های اپل را می‌پسندیدند، معرفی شد.
– سال ۲۰۱۷: آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی با کاهش قابل‌توجه حاشیه‌های کناری صفحه‌نمایش معرفی شد.

در این آیپد از درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری استفاده شده است.

The post آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل با لبه های مسطح عرضه می گردد appeared first on آرگا.