توت فرنگی و خواص آن


توت فرنگی و خواص آن

توت فرنگی های وحشی،توت فرنگی روی خامه،توت فرنگی کوچولو،توت فرنگی در بارداری،توت فرنگی گلخانه ای

لازم به ذکر است که بدانید توت فرنگی میوه ای که سرشار از خواص می باشد. البته از سری خواص آن میتوان به درمان اسهال ، ناراحتی مجرای ادرار ، سنگ کلیه و آرامش دهنده بودن آن اشاره نمود. برگ این میوه مدر است. همچنین قابل توجه است که این میوه خاصیت ضد ویروسی دارد و در هنگام ابتلا به بیماری های ویروسی ، خوردن این میوه پیشنهاد می شود. جالب است بدانید که جوشانده برگ توت فرنگی برای استسقاء مفید و موثر می باشد (هر چهار ساعت 1 قاشق مرباخوری).
بدنیست بدانید که خوردن توت فرنگی بعضی از ویروس ها را از بین خواهد برد.

توت فرنگی،خواص توت فرنگی
قابل ذکر است که توت فرنگی از سرطان جلوگیری می نماید.بهتر است بدانید که توت فرنگی موجب کاهش کلسترول خون می شود.در واقع خوردن توت فرنگی با کمی عسل یبوست را برطرف می کند. بهتر است بدانید که توت فرنگی حاوی ویتامین های A و B و C می باشد.بدنیست بدانید که در توت فرنگی مقدار زیادی آهن ، ید و آهک وجود دارد. به یاد داشته باشید که برای مبتلایان به نقرس قبل از غذا توت فرنگی بخورند.بهتر است کسانی که سل دارند و یا روماتیسم و اشخاص ضعیف از توت فرنگی استفاده کنند یک ساعت قبل از غذا

توت فرنگی،خواص توت فرنگی
بهتر است بدانید که زیاده روی در خوردن توت فرنگی امکان دارد ایجاد تب کند.به یاد داشته باشید که کسانی که بیماری حساسیت دارند با احتیاط مصرف کنند. لازم به ذکر است که افرادی که آسم دارند همچنین کم بخورند.  بدنیست بدانید که از ماسک توت فرنگی برای شفافیت پوست می توان استفاده کرد. توت فرنگی عمل خون سازی را در بدن تقویت می سازد و کم خونی را برطرف می نماید. در واقع توت فرنگی ترمیم کننده استخوان های شکسته است.بهتر است بدانید که ماسک توت فرنگی لک های صورت را از بین می بردو همچنین توت فرنگی چاق کننده نیست بنابراین افراد چاق با خیال راحت بخورند.

توت فرنگی،خواص توت فرنگی
بهتر است بدانید که بهترین روش خوردن توت فرنگی این است که آنها را کاملاً بشویید سپس به مدت یک ساعت در شربت قند قرار دهید و آن گاه مجدداً بشویید و میل نمایید در این صورت امکان داردکمتر به میکروب و انگل آلوده باشد. به یاد داشته باشید که جوشانده ریشه و برگ توت فرنگی برای تصلب شرائین مفید است 10 تا 15 گرم در 150 سی سی آب می باشد.

توت فرنگی،خواص توت فرنگی
به خاطر داشته باشیدکسانی که فشار خون دارند از جوشانده ریشه و برگ توت فرنگی استفاده نمایند.  اگر توت فرنگی را محلول کرده و صورت را بشوییم چین و چروک پوست را رفع می کند. جالب است بدانید که در حالیکه توت فرنگی برای افراد چاق ضررندارد ولی لاغرها را چاق و فربه می کند.

توت فرنگی و خواص آن

مطالب مرتبط:

شاه توت

آلبالو

گیلاس

زغال اخته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.