قیمت ژل لوبریکانت در استارا

قیمت ژل لوبریکانت در استارا

بر طبق تحقیقاتی که در سال 2009 انجام شده ( بزودی مقاله مورد نظر رو براتون ترجمه می کنیم ) ، زنانی که در حین رابطه ی جنسی با همسر از ژل لوبریکانت استفاده کرده اند ، رضایت جنسی بالاتری نسبت به همسر خود دارند .
قیمت ژل لوبریکانت در ایران
از ان جا که این ژل به بافت بدن اسیب نمیرساند و حساسیت ایجاد نمیکند و ازهمه مهم تر باعث سقط جنین نمی شود در رابطه جنسی به خصوص برای خانم هایی که ترشحات لزج کننده آنها در هنگام نزدیکی کم است به عنوان روان کننده کاربرد دارد .

در هنگام آماده شدن بدن زن و شوهر برای برقراری نزدیکی جنسی با ترشح مواد خاصی از الت تناسلی زوجین باعث ایجاد روان کنندگی و لیزی خاصی در ناحیه ی الت تناسلی زن و شوهر میشه که با اون ماده ی طبیعی لیز کننده نزدیکی بدون مشکل انجام میشه.
قیمت ژل لوبریکانت در ایران

با این کار، روان کاری مناسب در هنگام نزدیکی جنسی رو ایجاد می کنید که به افزایش رضایت جنسی زوجین از رابطه نیز منتهی میشود .

امروزه یکی از مشکلات بزرگ بین زوجین در رابطه زناشویی عدم ارضا مناسب بانوان می باشد، که این امر سبب بسیاری از مشکلات جنسی شده است.


این ژل دارای خاصیت تحریک پذیری و افزایش میل ژل لوبریکانت جنسی در بانوان بوده و در خانم هایی که هیچگونه تمایل جنسی نداشته و یا از اختلالات جنسی و همچنین نزدیکی همراه ژل لوبریکانت با درد و عدم لوبریکانت سازی مناسب واژن حین نزدیکی و عدم ارگاسم رنج میبرند کاربرد دارد .

قیمت ژل لوبریکانت در ایران
به عنوان مثال گلیسیرین ، که یکی از مشتقات شکر است ، می تونه باعث عفونت واژن در خانم ها بشود
قیمت ژل لوبریکانت در ایران
ژل لوبریکانت است.این ژل ،همون ژلی است که موقع گرفتن نوار قلب روی سینه می‌زنن.این ژل کاملا بی خطر بوده و ورود اون به داخل واژن و رحم هم بی ضرر است.تاثیر استفاده از اون به حدی است که بعد از یکبار استفاده ،کاملا به اون معتاد می‌شین.
قیمت ژل لوبریکانت در ایران
از طرف دیگه هم اگر از کاندوم استفاده کنید خیالتون راحته که کاندوم با ایمنی کامل نقش خودشون رو در کنار ژل لوبریکانت روان کننده براحتی انجام میده و رابطه شما رو ایمن و سالم نگه میداره .
قیمت ژل لوبریکانت در ایران

اگر می خواهید کاملا طبیعی باشید و از هیچ چیز غیر طبیعی استفاده نکنید ، بهتره که مقدار زیادی آب نوش جان بفرمایید تا در حین رابطه بدن شما مایع روان کننده رو به مقدار مناسب تولید کنه .


قیمت ژل لوبریکانت

ژل ها ی لوبریکات برپایه آب  هم جایگزین خوبی برای اینکار هستند .
قیمت ژل لوبریکانت در ایران
از اون جایی که در ایران بر خلاف کشور های دیگه نمونه های سمپل این محصولات تولید نمیشه ، شما باید اول ژلی رو که فکر می کنید کار شما رو راه میندازه بخرید و بعد اون رو تست کنید .
قیمت ژل لوبریکانت در ایران 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.